نرخ بلیط هواپیما خارجی

نرخ بلیط هواپیما خارجی

نرخ بلیط هواپیما خارجی

نرخ بلیط هواپیما خارجی

سفر با خودور شخصی به ارمنستان

یکی از محبوب ترین روش های سفر به کشور زیبای ارمنستان، سفر به ارمنستان با اتوبوس است هر روز یک اتوبوس از تهران به مقصد ایروان حرکت میکند شما میتوانید با خرید بلیط اتوبوس به راحتی به این کشور سفر کنید در حال حاضر دو شرکت رویال سفر ایرانیان و دیدار سیر غرب سرویس اتوبوس VIP از تهران به ایروان را ارائه میدهند. این سفر زمینی تقریبا ۲۴ ساعت طول میکشد و مسیری بسیار طولانی را در پیش رو دارید اما طبیعت زیبا و دیدنی کشور ارمنستان اجازه نمیدهند مسافران احساس خستگی کنند. 

شرکت رویال سفر در پایانه اتوبوسرانی آرژانتین مستقر است و هر روز در ساعت ۱۱ صبح با اتوبوس ۲۵ نفری VIP روانه مقصد ایروان میشود، شرکت دیداز سیر غرب نیز هر روز از ترمینال غرب تهران یک سرویس به شهر زیبای ایروان ارمنستان دارد

  • هزینه بلیط اتوبوس رفت و برگشت به مقصد ارمنستان:

هزینه بلیط رفت و برگشت به شهر زیبای ایروان از مبدا تهران حدود ۴۰۰ هزار تومان است و مسافر میتواند مراجعه به دفاتر اتوبوسرانی بلیط خود را رزرو نماید

  ادامه مطلب ...

کارهای غلطی که نباید در هواپیما بکنیم!

اگر شما هم هواپیما را برای مسافرت های دائمی خودتان انتخاب کرده اید, برای سفری راحت و سریع تر نیاز دارید بلیط هواپیما را هم سریعتر خریداری کنید, تا لذت یک سفر شیرین برای همیشه در خاطرتان بماند. خرید بلیط هواپیما دل مشغولی بیشتر مسافرانی است که طرفدار سفر با هواپیما هستند. برای اینکه بتوانید این دلمشغولی را برطرف کنید و با خیال آسوده فقط به فکر بستن کوله بار سفرتان باشید, ما به شما خرید اینترنتی بلیط هواپیما را پیشنهاد می کنیم. 

هر روز پروازهای مختلفی از خطوط هوایی متفاوت, مسافران و توریست ها را از فرودگاه های ایران به مقصد شهرهای مختلف دنیا جابه جا می کنند. متنوع بودن پروازهای داخلی و خارجی از خطوط هوایی مختلف داخلی و خارجی باعث شده تا گزینه های مسافران برای انتخاب بلیط هواپیما بیشتر شود و موارد بهتر و مناسب تری برای انتخاب پیش روی هر مسافر باشد.  ادامه مطلب ...

معرفی بهترین ایرلاین های ترکیه

ترکیش ایرلاینز چهارمین شبکه پروازی بزرگ دنیا را در اختیار دارد که با جابجایی مسافر بین ۱۰۸ کشور و ۲۱۹ نقطه بین المللی توانسته کل قاره اروپا را تحت پوشش شبکه پروازی خود قرار دهد همچنین ترکیش ایرلاینز تنها شرکت هواپیمایی است که به سرتاسر دنیا خط پروازی برقرار کرده است.
 
شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines) به عنوان هواپیمایی حامل پرچم ترکیه شناخته می شود که با بکارگیری هواپیماهای جدید و نیروهای متخصص توانسته در زمره شرکت های هواپیمایی موفق دنیا قرار گیرد.
 
شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز در بیستم ماه می سال ۱۹۳۳ تاسیس شد مقر اصلی این شرکت هواپیمایی فرودگاه استانبول بوده و اولین خط هوایی آن بین آنکارا ، استانبول ، آتن با هواپیمای داگلاس دی سی ۳ برقرار شد.
این شرکت به سرعت مسیر پیشرفت را طی کرد و خطوط پروازی خود را بیش از پیش افزایش داد ، در حال حاضر این شرکت به ۲۷۰ مقصد بین المللی و داخلی پرواز داشته و طبق آخرین آمارها ۲۶۱ فروند هواپیما با میانگین سنی شش و نیم سال در آن مشغول خدمت هستند ، همچنین هواپیماهای باربری این شرکت به ۴۷ فرودگاه در سرتاسر جهان پرواز دارند. 
ادامه مطلب ...