نرخ بلیط هواپیما خارجی

نرخ بلیط هواپیما خارجی

نرخ بلیط هواپیما خارجی

نرخ بلیط هواپیما خارجی

چند درصد احتمال سقوط هواپیما وجود دارد؟

از نظر آماری، برای اینکه شخصی خاص شاهد اتفاقی مرگبار باشد، باید 55هزار سال هر روز حداقل در یک پرواز باشد. به معنای واقعی درصد احتمال سقوط هواپیما از درصد سقوط یک نارگیل روی سرتان که منجر به مرگ تان شود، کمتر است.

 از زمانی که برادران رایت برای نخستین بار بر فراز زمین به پرواز درآمدند، همه و همه و هر که تجربه ی پرواز با هواپیما را داشته، این نگرانی را داشته است که اگر هواپیما سقوط کند، با چه لحظاتی روبه رو خواهد شد.

با اینکه ۴۰ درصد مسافران هواپیما، گرفتار فوبیای سقوط هستند، علم احتمالات چیز دیگری می گوید.

از نظر آماری، برای اینکه فردی خاص شاهد رخ دادن حادثه ای مرگبار باشد، باید 55هزار سال هر روز حداقل در یک پرواز خارجی باشد. به معنای واقعی احتمال اینکه در اثر سقوط یک نارگیل روی سرتان کشته شوید، بیشتر از مرگ در اثر سقوط هواپیماست.

بنا بر این گزارش، در سال ۲۰۱۶، ۳۲۵ تن در سراسر جهان بر اثر سقوط هواپیما جان خود را از دست دادند. ممکن است زیاد به نظر برسد؛ اما در سال ۲۵۰۰ تن از افراد چپ دست دنیا به خاطر استفاده از ابزاری که برای راست دست ها ساخته شده بود، جان خود را از دست داده اند!

با وجود بودجه های میلیارد دلاری هالیوود که برای به تصویر کشیدن سقوط هواپیماها اختصاص داده شده، پرواز در حقیقت امن ترین شیوه ی نقل و انتقال است. در واقع، در صد احتمال سقوط هواپیما، یک در ۱.۲ میلیون پرواز و از هر ۱۱ میلیون تن، تنها یکی بر اثر سقوط هواپیما جان می سپارد؛ مقایسه کنید با میزان مرگ بر اثر حوادث ترافیکی؛ یک مرگ از هر پنج هزار ادامه مطلب ...

همه چیزهایی که درباره مراحل پرواز های داخلی نمی دانستید

مراحل پرواز داخلی از هنگام ورود شما به فرودگاه آغاز می شود. برای اینکه مراحل پرواز داخلی سریع تر انجام شود بهتر است مدارک لازم را از قبل آماده کنید و مراحل پرواز داخلی را از قبل بدانید.به هنگام ورود به فرودگاه ، ارائه بلیط ارزان هواپیما، تحویل بار و دریافت کارت پرواز ، عبور از خطوط کنترل و امنیت و استفاده از سالن انتظار و استراحت در آن ،مراحل پرواز داخلی و دادن سفارش غذای ویژه از جمله کارهایی مهمی است که در این نوشته به آنها اشاره شده است.

 

چک این و ارائه بلیط ، تحویل بار و دریافت کارت پرواز

برای پروازهای داخلی، ٢۴ ساعت قبل از پرواز امکان چک این اینترنتی وجود دارد. در صورتی که چک این اینترنتی انجام‌ داده‌اید و چمدانی هم برای فرستادن به قسمت بار هواپیما ندارید، کافی است با کارت پرواز پرینت شده در دست، به گیت پرواز مراجعه و پرواز کنید. در صورتی که بار همراه دارید، کاغذهای اطلاعات تگمربوط به پرواز قبلی را از چمدان‌تان جداکنید و چمدان را در bag drop بگذارید.

  • در صورتی که چک این اینترنتی انجام نداده‌اید، باجه‌های خودکار داخل فرودگاه هم همان کار را می‌کنند.
  • چک این کنید و پرینت کارت پرواز بگیرید. در ادامه هم بخش بار و bag drop و غیره.
  • در صورتی که هم مجبورید چک این را کلاً دستی انجام دهید، پس آماده‌ی صف‌های طولانی‌تری باشید. مدارک خود را هم قبل از رسیدن به پیش‌خوان آماده کنید
ادامه مطلب ...